Dzień Dobry!

Dziękuję, że odwiedzasz mojego bloga. Mam nadzieję, że spodoba Ci się jego zawartość. Jeśli chcesz wyrazić swoją opinię - komentuj lub napisz do mnie. Jestem wdzięczna za wszystkie uwagi.
Jeśli interesuje Cię zakup pokazywanej biżuterii lub indywidualne zamówienie - napisz do mnie e-maila.
Serdecznie zapraszam!


wtorek, 7 stycznia 2014

Powab - miedziana bransoleta

Bransoleta - koraliki Toho, marmur
miedź oksydowana
obwód bransolety 20cm i pasuje na nadgarstek o obwodzie 14-18cm


19 komentarzy:

Unknown pisze...

Śliczna! Miedź z fioletem pięknie się komponuje.
Pozdrawiam - http://strefa-anki.blogspot.com/

Aro pisze...

Śliczna bransoletka :)

Agnes pisze...

obłędna!!

Cottonara pisze...

piękne piekne piękne.
Pozwol proszę ze zagoszczę tu na dluzej

monle pisze...

Piękna, oryginalna bransoletka
Pozdrawiam

Annnka pisze...

Śliczna! Zygzak na brzegach dodaje jej uroku, a połączenie miedzi z fioletem świetne :)

Koraliki Beaty pisze...

rany jak mnie dawno u Ciebie nie bylo... a tu jak zawsze cuda... jak zdrowko? mam nadzieje,ze sie wszystko unormowalo pozdrawiam

KRÓFKA pisze...

Oj palauszki chyba bolały od wyplatania? Wyszło pięknie :)
Pozdrawiam
M

Lore Art pisze...

Prześliczna bransoletka! Oj chciałabym się nauczyć tak wyplatać.

Szkatułka Rękodzieła pisze...

Śliczne rzeczy Pani tworzy :) Udostępniłam link do bloga na Facebooku Szkatułki Rękodzieła

Fascinate pisze...

Piękna!!!

hurtownia odzieży używanej pisze...

przepiękna bransoletka :)

Na Opak pisze...

Piękne rzeczy tworzysz:) Zapraszam do mnie:)

Unknown pisze...

Pzecudowna! Obserwuję bloga, z wielką chęcią :)

Jubiler pisze...

Wyjątkowa! I pasuj do różnych stylizacji, świetna jest :)

Feszynistas pisze...

Ale śliczna, podziwiam talent i dokładność!
Zapraszam do mnie❤

KIT Cbe pisze...

This is very informative and intersting for those who are interested in blogging field.

Сварог pisze...

Красиво)

Andzelika pisze...

Piękna biżuteria, gdzie taką można dostać?
https://www.jubilersezam.pl/