Dzień Dobry!

Dziękuję, że odwiedzasz mojego bloga. Mam nadzieję, że spodoba Ci się jego zawartość. Jeśli chcesz wyrazić swoją opinię - komentuj lub napisz do mnie. Jestem wdzięczna za wszystkie uwagi.
Jeśli interesuje Cię zakup pokazywanej biżuterii lub indywidualne zamówienie - napisz do mnie e-maila.
Serdecznie zapraszam!


piątek, 27 grudnia 2013

Kobiecość - miedziana bransoleta (sprzedana)

Bransoleta - koraliki Miyuki Tila
miedź oksydowana
obwód bransolety 20cm i pasuje na nadgarstek o obwodzie 14-18cm


4 komentarze:

Zdolność-tworzenia pisze...

Piękna i niespotykana. Przypomina mi indiańskie.

Małgosia pisze...

jest Cudowna!

arseya pisze...

Świetna ! a koraliki Tila tez ostatnio podbiły moje serce :)

http://arseya.blogspot.com/

Joanna pisze...

Świetna, bardzo ciekawa i pięknie wykończona. Pozdrawiam :)