Dzień Dobry!

Dziękuję, że odwiedzasz mojego bloga. Mam nadzieję, że spodoba Ci się jego zawartość. Jeśli chcesz wyrazić swoją opinię - komentuj lub napisz do mnie. Jestem wdzięczna za wszystkie uwagi.
Jeśli interesuje Cię zakup pokazywanej biżuterii lub indywidualne zamówienie - napisz do mnie e-maila.
Serdecznie zapraszam!


środa, 20 kwietnia 2011

Pożądanie - kolczyki (sprzedane)

Kolczyki - kryształy Swarovskiego, chalcedon
srebro pr. 925
długość pojedynczego kolczyka 7,8cm
waga kolczyka 5,8g
wykonane na zamówienie






16 komentarzy:

Karolka pisze...

aż mnie zatkało .Piękne!!! ja je widzę z małą czarną jako jedyna ozdoba

poppylover pisze...

W.O.W again )

poppylover pisze...

http://poppylover-poppystyle.blogspot.com/2011/04/blog-post_473.html - here is my award for you!)

pistiss pisze...

Piękne! Cudowny kształt!

Ewelina pisze...

Wow! Będą mi się śniły po nocach:). Są perfekcyjne:)

KaJa pisze...

Niesamowicie ogniste i gorące!

Zdolność-tworzenia pisze...

Elegancka symetria, prawdziwe pożądanie.

ZyAnna pisze...

Wow! Elektrownia jądrowa to przy nich pestka! Bardzo energetyczne :)))

Ngoc Dieu pisze...

very nice,

Agnes pisze...

cudowne!! i pełne życiowej energii!!

Koza domowa pisze...

Kolor iście pożądliwy! :D

http://lara-egaree.blogspot.com/ pisze...

Po prostu boskie!!!

Kathinna pisze...

Cudne! Zadziwiasz mnie sutaszem w Twoim wykonaniu, bo generalnie mi się nie podoba, a tu co rusz coś pięknego :)

brigitta.triplemoon pisze...

Niesamowite! Po prostu dynamit!

MagArt pisze...

Przepiękne! Wesołych świąt życzę!!

Head with Wings pisze...

Mistrzowstwo. Nie wiem jak udało Ci się zrobić je tak równo! Wow!