Dzień Dobry!

Dziękuję, że odwiedzasz mojego bloga. Mam nadzieję, że spodoba Ci się jego zawartość. Jeśli chcesz wyrazić swoją opinię - komentuj lub napisz do mnie. Jestem wdzięczna za wszystkie uwagi.
Jeśli interesuje Cię zakup pokazywanej biżuterii lub indywidualne zamówienie - napisz do mnie e-maila.
Serdecznie zapraszam!


sobota, 16 kwietnia 2011

Peruwiańska cumbia (seria Tancerki) - kolczyki (sprzedane)

Seria Tancerki
Kolczyki - chalcedon, koraliki, ametyst
wymiary kolczyków: długość całkowita 12cm, element sutaszowy max 6cm x max 4,5cm
waga pojedynczego kolczyka 9,4g






11 komentarzy:

Zdolność-tworzenia pisze...

Od razu skojarzyły mi się z tańcem. Piękne i wirujące.

Lena Wz pisze...

Boskie!!! Tańczące same w sobie :-) Świetne kolory!!!
I już wiem, kto wykupił cały sutasz turkusowy! i nie ma teraz dla mnie :p ;-)
Pozdrawiam ciepło :-)

МамаФиалка pisze...

Ах как красиво!!!

Harapati pisze...

Piękne!

Agawe pisze...

Witam,
piękne te twoje dzieła sztuki!

Podziwiam!
Pozdrawiam!

AtorodArt pisze...

Ależ piękne i efektowne kolczyki!!! Świetne zestawienie kolorystyczne :)
Zapraszam do mnie na candy :)

KaJa pisze...

kompletnie roztańczone, piękne!!

Magdalena Marszalik pisze...

podobaja mi sie, aczkolwiek nie wyobrazam zobie nosic czegos tak wielkiego i pstrokatego:) sutasz mni9e przyciaga ogladaniowo ale nie nosilabym tego chyba:) podziwiam cierpliwosc. kiedys z ciekawosci chcialam wpróbowac...masakra...to gorsze jak wraping:) pozdrawiam:*

franio pisze...

fantastyczne połączenie kolorów, i ten cudny chalcedon w centrum. hipnotyzują

ollart pisze...

Bomba..., nic dodać nic ująć profesjonalna robota. Pozazdrościć fantazji, pomysłu i cierpliwości;)

kasia pisze...

Komentaz zamieszczam tu, ale wszystko jest PRZEPIEKNE!!!!!!!!!!!
Pozdrawiam i zapraszam.