Dzień Dobry!

Dziękuję, że odwiedzasz mojego bloga. Mam nadzieję, że spodoba Ci się jego zawartość. Jeśli chcesz wyrazić swoją opinię - komentuj lub napisz do mnie. Jestem wdzięczna za wszystkie uwagi.
Jeśli interesuje Cię zakup pokazywanej biżuterii lub indywidualne zamówienie - napisz do mnie e-maila.
Serdecznie zapraszam!


piątek, 12 listopada 2010

Skarb Hekate - pierścień (sprzedany)

Pierścień - koral
srebro pr. 930, 999 (oksydowane i polerowane)
wielkość pierścienia: szerokość max 3,2cm, długość max 3,5cm, wysokość max 2cm + obrączka
obwód regulowany









30 komentarzy:

Ewelina pisze...

Bardzo ciekawa forma, a wykonanie jak zawsze u Ciebie-kunsztowne:)

Hania pisze...

Piekny pierscien! Z calego serca gratuluje sukcesu na Progessteronie i zycze rownie udanych kolejnych akcji:)

MS pisze...

o ja pierdziu! to się naowijałaś :o) śliczny jest!

brigitta.triplemoon pisze...

Rewelacja! Pierścień robi ogromne wrażenie. Pozdrowienia :)

Licho_Nie_Spi pisze...

Cudo! Strasznie musiałaś namęczyć druta, łańcucha i kulków :D

Zuza pisze...

piękny! mimo, że wydaje się być dość masywny ;-) ale jaki pracochłonny...

Nami Jewelry pisze...

Szczęka mi opadła do ziemi:) Przecudny. Nie mogę się doczekać aż go zobaczę:)

AtorodArt pisze...

Piękno i elegancja ukryte w pierścieniu !!! jesteś niesamowita,wykonanie perfekcyjne !!!

Oksana pisze...

Cudo! A ile to roboty!
Ale było warto, efekt piorunujący!

crazywool pisze...

obłędny!!! Leże pod stołem, na prawdę rewelacyjny!!!

Unknown pisze...

świetny- ogromny!!! pamiętaj o fotach nie na paluchu do Ars ;)

ew pisze...

Piękny!!! Świetny efekt "schowanego" korala!

Shenny pisze...

Oszałamiający! :o

lunamin pisze...

Bardzo dziękuję za tak miłe przyjecie tego pierścienia!
Tito - moje paluchy jakoś "przechodzą"...

Bożena - Pracownia Art-Mode pisze...

Cudny iści królewski a ile tu pracy. Jesteś niesamowita :)

Kathinna pisze...

Ten zdecydowanie bardziej w moim guście niż ostatni, ale ja nie przepadam za pierścionkami, tym bardziej wielkimi, ale jako wisiorek! Byłby cudowny!!

Basiawkuchni pisze...

Gratuluje talentu,dopracowanie szczegółów rewelacja.Pozostaje mi tak zdolne rączki zaprosic do grupy na facebooku Świry-Rękodzieła
Pozdrawiam
Libre-Manufacture

KRÓFKA pisze...

cuda tworzysz dziewczyno, a komentarze mówią same za siebie :)

Karolina pisze...

Lunamin cudny pierścień...

KaJa pisze...

Bardzo efektowny (i wyobrażam sobie jak bardzo pracochłonny..) pierścień! naprawdę robi wrażenie!!

Plastusia pisze...

Piękny pierścień. I duży! Takie lubię najbardziej. Podziwiam wszystkie wrapperki.

AtorodArt pisze...

Zapraszam do mnie po wyróżnienie. Krótko - za całokształt.Czuj się jakbyś dostała ode mnie OSKARA :)

monle pisze...

Piękny jest, niesamowity po prostu. Podziwiam Cię za ogrom pracy jaki włożyłaś! Chętnie bym zobaczyła go na żywo.

Amisha R. pisze...

Hey, this is really breathtaking creation. Amazing!
-Amisha :)

wanda art. pisze...

Unikalna piekna bizuteria, !!!
pozdrawiam,

KatiW pisze...

Pierścień narawdę godny bogini. Przepiękny :)

Emi Kaz pisze...

Though i don't understand your writing but this is an incredible piece of art!

Magdalena pisze...

O kurcze, ja chcę taki... Bardzo bardzo chcę:)

http://lara-egaree.blogspot.com/ pisze...

Wo matulu!!!!!!1 Padłam z wrażenia!!!! Boziuś ileż to pracy!!! Podziwiam:D

Balbina pisze...

Ależ wspaniały ten pierścionek, po prostu genialny, uwielbiam takie wielkie pierścienie. Naprawdę masz talent wspaniały i miło, że możemy cieszyć oczy