Dzień Dobry!

Dziękuję, że odwiedzasz mojego bloga. Mam nadzieję, że spodoba Ci się jego zawartość. Jeśli chcesz wyrazić swoją opinię - komentuj lub napisz do mnie. Jestem wdzięczna za wszystkie uwagi.
Jeśli interesuje Cię zakup pokazywanej biżuterii lub indywidualne zamówienie - napisz do mnie e-maila.
Serdecznie zapraszam!


wtorek, 30 listopada 2010

Festiwal Sztuki i Przedmiotów Artystycznych




Miło mi bardzo poinformować, iż w dniach 3-5 grudnia będzie można obejrzeć i nabyć biżuterię Moccate, Nami oraz moją na naszym stoisku biżuteryjnym na Festiwalu Sztuki i Przedmiotów Artystycznych na MTP w Poznaniu :)

Serdecznie wszystkich zapraszam! :)
STOISKO 247

1 komentarz:

AtorodArt pisze...

Chętnie bym Was odwiedziła :)
dlaczego ja mam tak daleko :(
Powodzenia moje drogie i sukcesów życzę :)