Dzień Dobry!

Dziękuję, że odwiedzasz mojego bloga. Mam nadzieję, że spodoba Ci się jego zawartość. Jeśli chcesz wyrazić swoją opinię - komentuj lub napisz do mnie. Jestem wdzięczna za wszystkie uwagi.
Jeśli interesuje Cię zakup pokazywanej biżuterii lub indywidualne zamówienie - napisz do mnie e-maila.
Serdecznie zapraszam!


piątek, 12 lutego 2010

2009 - zaprzyjaźniłam się z drucikiem

Drut - taki sobie zwykły, ale można z niego wyczarować niezłe cudeńka. U mnie zaczęło się tak...

SIĘ NA...WINIE (sprzedane)
Kolczyki - koral czerwony
Długość 6,5cm
Była do kompletu bransoletka, ale została kupiona przez osobę, która go pierwsza zobaczyła i tak mój aparat fotograficzny się z nią nie spotkał.


JAK SMOŁA (sprzedane)

Kolczyki - onyks
Długość 5,5cm



ZAKRĘCONE (sprzedane)
Kolczyki - ametyst i perełka
Długość 6,5cm


SZACHOWY (sprzedany)
Komplet na zamówienie - kolczyki i bransoletka - koral biały i onyks
Kolczyki długość 7cm
Bransoletka długość 19,5cm


DZIEŃ KOBIET (sprzedane)
Kolczyki - jadeit
Listki ręcznie plecione
Długość 6cm

  
  
 

LUBIĘ JE
Kolczyki - ametyst i perełka
Oj, lubię ten zestaw, dla mnie i ametyst i perełka zyskują w swoim towarzystwie.
Długość 6,5cm


Brak komentarzy: