Dzień Dobry!

Dziękuję, że odwiedzasz mojego bloga. Mam nadzieję, że spodoba Ci się jego zawartość. Jeśli chcesz wyrazić swoją opinię - komentuj lub napisz do mnie. Jestem wdzięczna za wszystkie uwagi.
Jeśli interesuje Cię zakup pokazywanej biżuterii lub indywidualne zamówienie - napisz do mnie e-maila.
Serdecznie zapraszam!


piątek, 12 lutego 2010

2009 - pod choinkę

NA GWIZDKĘ (niedostępny)
Komplet na zamówienie - naszyjnik i dwie pary kolczyków - koral i lawa wulkaniczna
Przekładki, bigle i zapięcie pozłacane, zgodnie z zamówieniem.
Kolczyki długość 4cm i 6cm
Naszyjnik długość 61cm


MÓJ CI ON (niedostępny)
Naszyjnik - larwikit (norweski labradoryt) i hematyt
Bardzo spodobał mi się larwikit, w tym minerale pięknie opalizują drobinki, a cały jest jakby w łatki czarno-srebrno-grafitowe.
Kula drucikowa, ręcznie owijana.
Długość 66cm
 
  
 

KAMELEON (niedostępne)
Komplet - naszyjnik, bransoletka, kolczyki - perły majorka
Te perły mają niesamowitą zdolność zmiany koloru w zależności od stroju, do którego są ubrane.
długość kolczyków 6cm
długość bransoletki 19cm
długość naszyjnika 63cm 


1 komentarz:

Zdolność-tworzenia pisze...

Widzę Cię u siebie.
Co tam nowego, nie odzywasz się już 5 lat.
Pozdrówki.