Dzień Dobry!

Dziękuję, że odwiedzasz mojego bloga. Mam nadzieję, że spodoba Ci się jego zawartość. Jeśli chcesz wyrazić swoją opinię - komentuj lub napisz do mnie. Jestem wdzięczna za wszystkie uwagi.
Jeśli interesuje Cię zakup pokazywanej biżuterii lub indywidualne zamówienie - napisz do mnie e-maila.
Serdecznie zapraszam!


piątek, 13 września 2013

Piękno - miedziana bransoleta (sprzedana)

Bransoleta - apatyt, koraliki szklane CzechMates Tile, toho
miedź oksydowana
obwód bransolety 20cm i pasuje na nadgarstek o obwodzie 14-18cm
szerokość bransolety wynosi 1,2cm.



16 komentarzy:

Aro pisze...

Wspaniała :)

kregulaart pisze...

Piękna.

Unknown pisze...

fantastyczna!

KRÓFKA pisze...

Piękna :)

agnieszka pisze...

Przecudna!

rocktechnika pisze...

Wspaniała! Jak zawsze :)

Shenny pisze...

W pierwszej chwili wydawało mi się, że to makrama, i pomyślałam: "wow!", ale później powiększyłam miniaturkę... i już powiedziałam na głos "WOW!". Jest przepiękna, nie wyobrażam sobie, ile musiała zająć czasu i sił! Podziwiam :)

Betka pisze...

Piękna. Elegancka i oryginalna.

Silvì pisze...

Bellissima creazione!

agaopalinska pisze...

Piękna!!

Mariola pisze...

sliczna :)
zapraszamy w wolnej chwili :)

NEST - artystyczna biżuteria pisze...

Uwielbiam połączenie miedzi z zielenią :)

Anonimowy pisze...

super bransoletka, cudowne połączenie. Zapraszam na moją stronę: www.amudelq.pl

Unknown pisze...

Niesamowite są twoje prace. Ta technika zawsze kojarzyła mi się z ciężkimi supłami z drutów, a Twoje cudeńka są takie delikatne i piękne. Cudności :)

Niwka pisze...

Praca z miedzią bardzo Ci służy. Wszystkie bransoletki z tej kolekcji są niezwykłe.

dotka pisze...

Przepiękna praca.Szacun:)