Dzień Dobry!

Dziękuję, że odwiedzasz mojego bloga. Mam nadzieję, że spodoba Ci się jego zawartość. Jeśli chcesz wyrazić swoją opinię - komentuj lub napisz do mnie. Jestem wdzięczna za wszystkie uwagi.
Jeśli interesuje Cię zakup pokazywanej biżuterii lub indywidualne zamówienie - napisz do mnie e-maila.
Serdecznie zapraszam!


niedziela, 9 czerwca 2013

Szyk - miedziana bransoleta (niedostępna)

Bransoleta - kryształy Swarovskiego
miedź oksydowana
obwód 23,5cm i pasuje na większy nadgarstek o obwodzie 18-22cm


7 komentarzy:

Wyplatanki pisze...

Niesamowita biżuteria!

Kathinna pisze...

cudowna!

xsylwinkax pisze...

piękna :-)

TiGa pisze...

cudnie wyszła :)

Jagoda R. pisze...

WOW !!!! Jestem pod wielkim wrażeniem, ona jest piękna!!!
Pozdrawiam serdecznie!!!

mimba bimba pisze...

jakie to piękne!

Dobre Czasy pisze...

Pięknie,pięknie pięknie.Pozdrawiam bardzo serdecznie i zapraszam.Jola z Dobrych Czasów