Dzień Dobry!

Dziękuję, że odwiedzasz mojego bloga. Mam nadzieję, że spodoba Ci się jego zawartość. Jeśli chcesz wyrazić swoją opinię - komentuj lub napisz do mnie. Jestem wdzięczna za wszystkie uwagi.
Jeśli interesuje Cię zakup pokazywanej biżuterii lub indywidualne zamówienie - napisz do mnie e-maila.
Serdecznie zapraszam!


sobota, 3 listopada 2012

Atrybuty kałamarnicy - kolczyki

Kolczyki - sodalit
srebro pr. 925, 999 oksydowane
wymiary kolczyków 6,5cm x max 1,5cm
waga pojedynczego kolczyka 4,5g





8 komentarzy:

agnieszka pisze...

przepiekne!

Kasiula pisze...

Och! W końcu coś nowego :) Są cudne! Pozdrawiam serdecznie ;)

Agata Różańska pisze...

Śliczne! Podobają mi się bardzo. Pozdrawiam:)

Pastelowo pisze...

śliczne, i takie "Twoje" dzięki temu charakterystycznemu opleceniu kulek :)

Anna Yrsa Jaroszewicz pisze...

Alo, alo!!! No nie ma Cie kochana!!! Co tak mało, oczy musze nacieszyć!!!

kartkaratka pisze...

Ona:
zjawiskowe kolczyki, cudowny kolor

violka pisze...

Niewiarygodnie piękne :)

http://lara-egaree.blogspot.com/ pisze...

Śliczne:D