Dzień Dobry!

Dziękuję, że odwiedzasz mojego bloga. Mam nadzieję, że spodoba Ci się jego zawartość. Jeśli chcesz wyrazić swoją opinię - komentuj lub napisz do mnie. Jestem wdzięczna za wszystkie uwagi.
Jeśli interesuje Cię zakup pokazywanej biżuterii lub indywidualne zamówienie - napisz do mnie e-maila.
Serdecznie zapraszam!


poniedziałek, 31 października 2011

Kolory niebios - kolczyki

Kolczyki - onyks niebieski, sodalit
sztyfty ze srebra pr. 925
wymiary kolczyków: 3,2cm x max 2,3cm.
waga pojedynczego kolczyka to 2,3g
zaimpregnowane





18 komentarzy:

Kaśka ta od kamieni... pisze...

Uwielbiam dzidziusie :). Te nie są takie małe, ale cudne.

pistiss pisze...

Bardzo fajne maluszki! :)

Hania pisze...

Piekne kolczyki:) Kolory rzeczywiscie jak niebo noca.

ZyAnna pisze...

Skromne i przez to super eleganckie!

Koraliki Beaty pisze...

proste a przepiekne...

Cristina pisze...

Una maravilla. Preciosísimos!!!

KatiW pisze...

Cudnie wyszły :)

The Magic's World pisze...

Son una obra de arte!!! :D
Besitos!!!

http://themagicsworld.blogspot.com/

Agnes pisze...

zachorowałam na sutasz:/ tylko, że igła w moich rękach to tragedia;) muszę zacząć odkładać do skarpety;)

Magdalena Marszalik pisze...

sliczne kolory:) fantastycznie dobrane. Podziwiam za cierpliwość, mnie by przy tym sutaszu szlak trafil:D

Magda pisze...

Robisz niesamowite rzeczy! Cieszę się, że mogłam Cię odwiedzić. Jeśli pozwolisz, będę zaglądać częściej!
Pozdrawiam i gratuluję zdolnych rąk :)

Quienlodira_Angeles pisze...

Divino!!

pinki_ak pisze...

Fajowskie :D

Bernadetta pisze...

Piękne!!!

Anonimowy pisze...

świetne
Alicja

Mariola pisze...

Gratuluję nagrody "one lovely blog", serdecznie pozdrawiam;]

Detelina48 pisze...

Nadzwyczajne, piękny. Ależ jesteś pomysłowa.

Aurelia pisze...

Piekne kolczyki, tworzysz wspaniala bizuterie!!!

http://aprettylife13.blogspot.com/