Dzień Dobry!

Dziękuję, że odwiedzasz mojego bloga. Mam nadzieję, że spodoba Ci się jego zawartość. Jeśli chcesz wyrazić swoją opinię - komentuj lub napisz do mnie. Jestem wdzięczna za wszystkie uwagi.
Jeśli interesuje Cię zakup pokazywanej biżuterii lub indywidualne zamówienie - napisz do mnie e-maila.
Serdecznie zapraszam!


piątek, 12 sierpnia 2011

Podwodne wakacje II - kolczyki

Kolczyki - kyanit, apatyt, miyuki, toho
srebro pr. 925
wymiary kolczyków max 5,5cm x max 3,3cm
waga pojedynczego kolczyka 4,6g
zaimpregnowane preparatem chroniącym przed wodą i zabrudzeniami
To kolczyki powtórkowe :-)







11 komentarzy:

Ludożerna. pisze...

te kolczyki są cudowne, bo uwielbiam te kolory ;)))))

Aneta Malisz (andape) pisze...

U Ciebie podoba mi się wszystko - nawet kolczyki w "nie moich" kolorach :)

Eva Maria Keiser pisze...

Wonderful colors and testure...
Greetings,
-Eva Maria

AtorodArt pisze...

Piękne kolczyki w cudownych turkusach !!! niebiańsko tu u Ciebie :)

Unknown pisze...

śliczniutkie jak zawsze :) pozdrawiam

The Magic's World pisze...

It's great! fantastic!

Ewelina pisze...

Sliczne! Jak zwykle na najwyzszym poziomie:)

IZZILAND pisze...

Jak ja lubię Twoją biżuterię... Zaglądam tu i odpoczywam.

douma pisze...

Piękne...

Dagmara pisze...

piękne kolczyki, ten błękit mnie uwiódł :)

Unknown pisze...

Beautiful earrings!