Dzień Dobry!

Dziękuję, że odwiedzasz mojego bloga. Mam nadzieję, że spodoba Ci się jego zawartość. Jeśli chcesz wyrazić swoją opinię - komentuj lub napisz do mnie. Jestem wdzięczna za wszystkie uwagi.
Jeśli interesuje Cię zakup pokazywanej biżuterii lub indywidualne zamówienie - napisz do mnie e-maila.
Serdecznie zapraszam!


piątek, 12 lutego 2010

pierwszy raz jest ... nie raz

Z Nowym Rokiem kolejne zmiany. Kolejny pierwszy raz. Tym razem po raz pierwszy wzięłam do ręki srebrny drucik. Początek mało ambitny, ale w końcu chodzi o to, aby opanować materiał.

ZOISKI (niedostępne)
Kolczyki - zoisyt i onyks
srebro pr. 925, 930
długość 4cm
  

NA LONŻY (SPRZEDANE)
Kolczyki - jaspis hieroglifowy i cytryn
srebro pr.925, 930
długość 5,5cm
 

UKRYTE
Kolczyki - jaspis hieroglifowy i cytryn
To druga wersja kolczyków z tymi minerałami. Tak bardzo mi się podobały kształty jaspisu, że nie mogłam się powstrzymać.
srebro pr.925, 930
długość 3,5cm


ZIELONO MI
Kolczyki - jadeit i turkus arizona
srebro pr.925, 930
długość kolczyków 4cm

  

Brak komentarzy: